مرسی قربونت
شما ک دیابت ندارین میتونین معجون وشیر موز و خرما حلیم وکله پاچه بخورین حتما
برا من ۲۶۰۰ بود دوروز پیش گفت پایان ۳۸هفته زایمان
دیابتم داره چیزی نمیتونم بخورم خیلی🙁خدا کنه برسه تا ۳
من۳۵هفته بچم۲.۵٠٠بودد
وقتی ب دنیا اومد ۳۹۵٠بود
ک ازش کم کرده بودن وزنش و ۳.۴٠٠ثبت کردن
اگه دیابت نداری روزی دو سه تا بستنی بخور
منم امروز رفتم سونو ۲۶۰۰ بود😅😅
برا منم ۳۶ هفته کامل ۲۷۰۰ بود دکتر گفت خوبه شما هم به نظر کم نیست والا خوبه. چه کاریه بچه خودش تا وقت زایمان ۳ رو صد درصد میشه
لیدی میل بخور
.
من موز و مغزیجات و چندتا دونه خرما و بستنی و پودر لیدی میل و شیر میریزم تو میکسر میکس میکنم میخورم
نخود خوبه، لیدی میل، بستنی میگن تاثیر نداره، گووووشت کبابی ، عدسی، روزی دوتا تخم مرغ ابپز بخور
دختر من ۴۰ هفته با وزن ۲۸۵۰ بدنیا اومد
خیلی هم ریز نیست
اره کمه لیدی میل کله پاچه
ماهی قرص امگا۳
سیب زمینی
پسر من ۳۷دنیا اومد همینقد بود بخاطر فشار بالا وزن نگرفت ی هفتم زود دنیا اومد ولی الان ماشالا رشدش خوبه
لیدی میل بستنی حلیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.