دوستان بجز میوه میان وعده چی بدیم به بچه؟

۵ پاسخ

سرلاک هم خوبه

هرچی میخوره بده فرنی بیسکویت کیک شربت آبمیوه میوه خرما

حلوا.خرما.نون پنیر.اوتمیل مثلا یه بسته جو دوسرپرک بگیری تا مدتها داریش توش هرچیزی میتونی بریزی شیر .موز .خرما.شیره.پنکیکم آسونه .حالا میوه هم حتما نباید گیلاس یا آناناس بدی که .طالبی .هندونه مگه بچه چقدر میخوره .یه سیب برا یه هفتشه

اضافه نهار هرچی شد نیمرو.پنکک. موز. تخم بلدرچين. فرنی. بیسکویت مخصوص خودشون.

پنکیک بده
هرچی میخوری دیگه 🤣همون میوه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی
مامان کایلی مامان کایلی ۱ سالگی