نهبنظرم زود نبرش دکتر الانببری سیترزینمیده دو سهروز صبر کن اگهخدای نکردهعلائمدیگهداشببر ک حداقل دوبار دوبار دکتر نبری
نمیدونم من براش چرک خشک کن گرفتم ولی نمیخوره
دقیقا دختر منم همین جوری الانم آبریزش چرکی شده فک میکنم جلو باد کولر سرما خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.