۲ پاسخ

ماه من.دختر زیبای ناز من...روشنی شبای تار من

ی دختر دارم شاه نداره
و آهنگ شاهرخ ک میگه تورو دیدم خدا خندید من از عشق تو حض کردم

سوال های مرتبط