بچه در۷هفته و۳روز باید چندمیلی باشه خانوما

۲ پاسخ

10-12
من هفت هفته و یک روز رفتم سونو ۱۰ میلی بود

من شیش هفته بودم ساک ۱۱میل بود گفت هفته دیگه بیار باز شیش هفته بود ۱۲میل گفت سقط
رفتم جای دیگه گفته در روز صبر کن بعد سونو بده الان چند روز دیگه مونده میخام سکته کنم از استرس
بتا هم دادم ۱۴۴۶۰بود
بنظرتون امید داشته باشم ؟

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری