10-12
من هفت هفته و یک روز رفتم سونو ۱۰ میلی بود
من شیش هفته بودم ساک ۱۱میل بود گفت هفته دیگه بیار باز شیش هفته بود ۱۲میل گفت سقط
رفتم جای دیگه گفته در روز صبر کن بعد سونو بده الان چند روز دیگه مونده میخام سکته کنم از استرس
بتا هم دادم ۱۴۴۶۰بود
بنظرتون امید داشته باشم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.