۷ پاسخ

اولا خیلی ضعیف ضربان میزنه ۲ ثانیه ۳ ثانیه ای یه بار یکی دو دقیقه فک کنم . بعدها که بزرگتر میشه شکمت هم تکون میخوره دو ثانیه یه بار 😂😂

من تاحاالا یبار فهمیدم تو 28 هفته انگار هر 2 ثانیه یبار یه سمت شکمم مث نبض ولی قوی میزد..درحد 5 دقیقه اینا طول کشید

انقباض هم خودم اینجوری بودم شکمم یهو ب شدت سفت سفت میشد و بین ۲۰ثانیه تا یه دقیقه طول می‌کشید ک برگرده .قشنگ انگار یه ماری دور ناف آدم چنبره زده هر جا دست میزنی انگار سنگه
اگه منظم باشه مثلا هر ده دقیقه یا پنج دقیقه و... خطرناکه

یه حس نبض ماننده، البته یکم محکم تر از نبضه قشنگ حسش میکنی، انقباض هم یه جورایی مثل درد پریودیه ولی هی میگیره ول میکنه کم کم هم دردش شدیدتر میشه.
عادیه اینچیزا رو ندونیم چون تجربه اولمونه من خودمم همه اینا رو تو همین گهواره یاد گرفتم😅

تو هفته های بالاتر حس میشن
من دوبار فهمیدم

حالت نبض شکم بالا پایین میپره ۳ثانیع تا ۵دقیقه نرماله ک حس کنی
خیلی ها میگن همیشه میفهمن من دکترم گفتم کف امکان ندارع همش بفهمی یا همش بچه سکسکه کنه چون به بار حس کردی هربار نبض میزنع فک میکنن سکسکه

عزیزممم سکسکه معمولا ۲۷هفته ب بعد هستش
بعد انگار یه ضربان قلب حس میکنی ک منظم و پشت سر هم میزنه

سکسکه یعنی یه نقطه از شکمت مثه نبض میزنه برا چنددیقه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۲ ماهگی
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری