خانوما چی‌بخوریم شیرمون زیاد بشه ؟؟؟؟

۸ پاسخ

بدنت مور مور میشه و اذیتی یعنی عفونت داری تو بدنت؟؟؟از اون میشه؟؟چون میگی تو ازمایش التهاب دیده شده!؟

آب گوشت ، سیرابی ، کله پاچه ، مایعات زیاد

دلستر😊

رازیانه اسیاب کن یه ذره با گِل قند مخلوط کن ک تلخیش بگیره زایمان ک کردی یا یک هفته قبل زایمان روزی ی قاشق غذا خوری بخور معجزه میکنه

طبق نظر طب سنتی از دکتر خسرو زارعی اگه بچه دختره رازیانه بخور اگه پسره انگور بخور شیر رو زیاد میکنه ... دلستر و آب هویج هم زیاد میکنه

من بعد زایمان واسه شیرم خیلی خیلی ابهویج میخوردم😄خوبم بود خدایی ولی خب گونی گونی میخریدیم دیگ

آب هویج میگن خیلی شیر رو زیاد میکنه البته بعد زایمان خورده بشه

چای نبات چیزای مقوی اسفناج

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری