من ۳۰ بودم سرکلاژم کردن
ممنون بابت جواب هاتون
نه من 31 بودن سرکلاژ نکرد
من 31بودم دکتر گفت خوبه حتی نگفت استراحت کن
منم همه کارای خونم انجام میدم
نه منم این دور ور بودم
فکر نکنم اینجوری سرکلاژ کنن
نه ۳۱ خوبه که من ۳۱ اینا بودمسرکلاژ نشدم
فقط استراحت کن زیاد سرپا نباش زیاد نشین سعی کن بیشتر دراز بکشی تا طول سرویکست کمتر نشه
💥💥تخفیف تخفیف
⚡️مامانای گل تمامی مدلهامون بجز خرگوشگوش دراز
❌️به مدت دو روز❌️
ست کامل عروسک،جغجغه،بندپستونک ۱۲۰۰ ت تخفیف خورده
از هفته آینده افزایش قیمت خواهیم داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.