نگران نباش خیلی راحته
اکثر کسایی که دیدم گفتن راحت بود براشون انشالله از شما هم راحته
فقط روز اول کمپرس سرد بزار روز دوم گرم قطره استامینوفن هر چقد بهداشت گفت و هر ساعت گفت بده قبلشم نده میگن اثر واکسنو ازبین میبره
اگه پاشو تکون میداد اذیت بود بچه پاهاشو قنداق کن و حواست به تبش باشه فقط
برا بچه من خوب بود
برا ما خیلی سبک تر از ۲ماهگی و ۶ماهگی بود،بعضی جاها سه تا تزریقی دارن،بعضی جاها دوتا،دوتام خوراکی
نگران نباش خیلی راحت تر از بقیه واکسناس
مثل دوماهگی هست چند تا تزریقی. چند تا خوراکی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.