۷ پاسخ

من چی بگم که دوسالو ده ماهشه9کیلوعه قدش 93😐😐

پسرمنم قدش همینه خیلی ناراحتم 😭 البته که باباش قدش کوتاهه اما من نسبت به میانگین خانوما نرمالم

پسر منم همینه دقیقا ، سالم و سلامت هستند مهم همینه عزیزم

خوبه كه دختر منم همينه

دختر منم اینجوریه، از هفت ماهگی وزن نگرفت همه نوع ازمایش هم دادیم خداروشکر سالم بود

دختر منم همینجوره همه کار هم کردم وزن اضاف نکرده

تنش سلامت.

سوال های مرتبط