آب هویج ، آب سیب. زیاد بخور. گوشت تو شیشه بپز چند روز بخور.
قرص لاکتاول هم عالیه. فرنی و کاچی هر روز بخور.
برا منم زیاد نشد
شیشه دادم پسرم دیگه سینمو نمیگیره خوب🥺
مایعات باید زیاد بخوری
قرص لاکتاول هم بگیر بخور
دلستر جو گرفتم با اینکه گازش و گرفتم بازم نفخ داد بچه جیغ زد
شیرافزا هم اصلا روم جواب نداد
سوپ جو ولی خیلی تاثیر داشت رو من الان هفتگی میپزم کمپوت میکنم روزی یکبار میخورم
قطره شیرافزا
ابمیوه و چایی کمرنگ
آبگوشت و ماکارونی .دلستر هم خیلی خوبه .آب هویج .
پودر و قطره شیر افزا رو باهم بخور
ابگوشت چند شب پشت سر هم بخور
کپسول شیر افزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.