سلام خانما هر کاری میکنم شیرم زیاد نمیشه

۹ پاسخ

آب هویج ، آب سیب. زیاد بخور. گوشت تو شیشه بپز چند روز بخور.

قرص لاکتاول هم عالیه. فرنی و کاچی هر روز بخور.

برا منم زیاد نشد
شیشه دادم پسرم دیگه سینمو نمیگیره خوب🥺

مایعات باید زیاد بخوری
قرص لاکتاول هم بگیر بخور

دلستر جو گرفتم با اینکه گازش و گرفتم بازم نفخ داد بچه جیغ زد
شیرافزا هم اصلا روم جواب نداد
سوپ جو ولی خیلی تاثیر داشت رو من الان هفتگی میپزم کمپوت میکنم روزی یکبار میخورم

قطره شیرافزا
ابمیوه و چایی کمرنگ

آبگوشت و ماکارونی .دلستر هم خیلی خوبه .آب هویج .

پودر و قطره شیر افزا رو باهم بخور

ابگوشت چند شب پشت سر هم بخور
کپسول شیر افزا

سوال های مرتبط