۱۰ پاسخ

وای منم

خیلی راحته من حتی استامینوفن هم ندادم نه تب کرد نه چیزی

در اون حد هم نیست دیگه پسر من تب نکرد فقط یه بار گرم شد که استامینوفن خورد خوب شد دوشب تو خواب اذیت کرد پاش درد میکرد روز سوم هم کامل خوب شد

راحت‌ترین واکسن هست نترس گلی

منم از ضرب ریدن تصمیم گرفتم نزنم
و نمیزنم

من امروز بردم واکسن زدم🥲🥲چندساعت اولش خوب بود بعد درد شروع شد پاهاش.سعی کن استامینفون سر ساعت بدی

منم خیلی استرسش و داشتم دیروز زدم امروز خیلی بهتر بود 🫠

هم دردیم منم نگرانم ایشالا راحت رد کنن

چرا؟؟؟؟؟من دیروز بردمش واکسنشو زدم بخدا امروز حالش عالی بود

خونسردیتو حفظ کن
۲_۳ روز سختی داره تمومه

سوال های مرتبط