۱۹ پاسخ

این زاویه من که در میدون هستم

تصویر

زاویه دید من😂
منتظرم خستگیم در بره پاشم خونه مرتب کنم

تصویر

بچه م خوابندم

تصویر

زاویه دیدم😂😂😂

تصویر

عه منم همینو میبینم

تازه از روضه حضرت رقیه اومدم خونه🫠

دارم آشپری درطبیعت نگاه میکنم😂

تصویر

اینم زاویه من تو رختخواب لالا😂

تصویر

دارم حسینیه معلی نگاه میکنم 🥲🥲

تصویر

در حسرت😐😂🤦🏻‍♀️

تصویر

منتظرم ساعت ۱۱شه تلویزیون روشن کنم شربت زغالخته ببینم

تصویر

🥴در انتظار همسر

تصویر

اسم فیلم چیه گلم

با افرادخانواده نشستیم توی کوچه

تصویر

وای این فیلمه خیلی قشنگ‌بود دبدم

اینم زاویه دیدم

تصویر

خیلی فیلم غمگینیه دیشب کلی اشک ریختم

😅😅😅

تصویر

زاویم دقیقا همین بود😂😂😂

تصویر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آینده🇮🇷 مامان آینده🇮🇷 قصد بارداری