۳ پاسخ

به خاطر هورمون ها هستش عزیزم

وقتی بارداری ی هورمونی تو بدن مقدارش میره بالا.وقتی ک زایمان میکنی اون هورمونه مقدارش بشدت افت میکنه و باعث ربزش مو میشه فکر کنم هورمون استروژن باشه اگه اشنباه نکنم.

منم همینم کل خونم مو شده

سوال های مرتبط