خانما عکس سونو رنگی HSG کسی انجام داده درد داشتین؟!

۵ پاسخ

من سه مرتبه انجام دادم عزیز
بنظرم زیادی بعضیا بزرگش میکنن درد داره نه که نداره ولی قابل تحمله نگران نباش

من یکم طاقتم لالاعه تونستم تحمل کنم ولی اره در حد 5 دیقه درد شدید پریودی داشت وای بعدش دیگه هیچ .. دوستم بیهوشی گرفت هیچی حس نکرد

عزیزم قابل تحمله منم لوله هام بسته بود ولی خیلی سخت نبود نگران نباش

من ک خیلی درد داشتم خیلی نمیدونم شاید چون یکی از لوله هام بسته بود بخاطر اون بود بنظرم برو جایی ک با بی‌حسی انجام بدن

خانما اگه لطفا تاپیک آخرم اگه میدونین جواب بدین

سوال های مرتبط