من هر زمان پهلوم درد میگیره پنج دقیقه به پشت میخوابم
کلا از یه هفته ای شکمت سنگین میشه بخوای هم نمیتونی به پشت بخوابی
منم الانم بعضی موقها بیدار میشم میبینم طاق باز خابم
من به کمر در حد ۲ ثانیه
تا۲۴-۲۵میتونی بخوابی
اصولا از ۱۸ هفته به بعد
من از ۱۲ هفته نمیتونستم نفس تنگ میشدم
فقط به پهلوی چپ گاهی یکم دمر میشم
از همین هفته ۲۰ فک کنم
عزیزم شما سونو ان تی رو توسال جدید رفتین؟ میشه بگین کجاها رفتین و هزینه سونو و آزمایشتون چقد شد؟
از همین حالا دیگه اصلن طاق باز نخواب برا نی نی خوب نیست
به چپ و راست میخوابی لای پات بالش بزار حتما
😐من باسنم طرف چپ بس که خوابیدم یه تیکه قرمزززز جوش هم زده التهاب
من که هنوز هم طاق باز نمیفهمم میشم هم رو شکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.