۵ پاسخ

من ابن اواخر داشتم این مشکل رو چند باری فهمیدم نباید گرسنه باشم چیزی بخورم آب زیاد خیار و بهتر از همه دمنوش به که میتونی به خشک هم بذاری تو دهنت خیس بخوره همونجوری بجویی منو خوب میکرد سریع

حتما ناشتا ی دونه پنتوپرازول بخور کلا میره تا ۲۴ ساعت بعد ک ناشتا میخوای بخوری

یکم پودر زنجبیل بریز تو آب گرم بخور در حد دوسه قلوپ
سیب و کاهو زیاد بخور برا درد معده
نون خشک و بو کردن لیمو هم برای تهوع خوبه

چیزای خشک بخور مثل بسکویت و وعده های بیشتر و سبک معده ات رو نزار خالی چون بدتر میشی

وای منم همینطوریم 😭😭

سوال های مرتبط