۲ پاسخ

نه لیزریا تا ۳۷/۵ هم تب نیست البته من مارک بیور عین مال دکتر دخترم گرفتم دکترش اینجوری گفت بهم ولی زیر بغل با دیجیتالی که میگیرم نیم درجه از لیزری کمتره دماش

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی