خانوما یه سوال یه نبضی ک زیر شکم حس می‌کنی نینیه یا نه ؟ 😅

۳ پاسخ

آره مال منم همیشه میزنه

اره خون‌رسانی هست. اگه زود بزنه پچه پسر

اره😍

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری