۴ پاسخ

سلام جانم محصولات سیمپل عالین من استفاده میکنم خیلی راضیم

بنام خدا هیچ روتینی ندارم . صبحها صورتمو میشورم و بعد یه سال و 9 ماه یه ضدافتاب بیرنگ خریدم میرم بیرون میزنم.
وسلام 😁

والا من امروز دخترم اینقد جیغ زد گریه کرد با خودم بردمش دستشویی باورت میشه؟!!! داشت میریخت دیگه 😐😐😐😐😐

اگه بچه ها بزارن بریم سرویس صبحا ی آب میزنیم

سوال های مرتبط