۳ پاسخ

سردیه عزیزم یه قنداق یاچیزی بپیچ دورپهلوهاش درست میشه دخترمنم اینجوری بود

دختر منم اینجوریه
دکتر احتمال حساسیت به پروتئین گاوی داد
حالا ازمایش مدفوع نوشته تا انجام بده ببینیم چی هست . انشاا.. خیره

اسهال شده عزیزم خودت قرص میترونیدازول هر هشت ساعت بخور بعد رفع میشه

سوال های مرتبط