کیان بیست و هشتم دنیا اومد الان پنج ماهن دیگ
وا عزیزم چ رپطی ب تاریخ کارت واکسن داره خب..ببین کی بچت بدنیا اومده پایان شش ماهگی برو
اگر واکسن های قبلی رو به موقع زدی.روزی که شش ماهه میشه باید ببری.اگر نه که باید روزی که واکسن ۴ ماهگی رو زدی.دقیقا ۲ ماه بعد ببری
تاریخ تولدش هرماه 😐
شش ماه بگذره میشه واکسن 6ماهگی
بعدشم عزیزم تو سیستم بهداشت دارن تاریخشو
آچ ماه و روزی بدنیا اومده ؟؟
ز بزن بهداشت کدملی بدی بهت میگ کی ببریش
ربطی به تاریخ واکس قبلی نداره که
ببین کی شیش ماهه میشه همون تاریخ ببر
سلام خوبی عزیزم کم پیدایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.