روزیو چندساعت بده الباقیشو سرگرم کن بگو گوشی خراب شده دیگه بهش نده خودتم برندار در عووض بزاش اسباب بازی بخر
منم مثل شما بود گوشیومیدم ولی نتو خاموش میکنم
داده تلفن روهم بلد بود روشن کنه اونم بردم دوصفحه اونطرف تر
چندبار دادمگوشیو دستش گفتم خراب شده قانع شده
گوشی عصبیشون میکنه....من حال دخترم خیلی بد بود....خودم دو ماهی گوشی گذاشتم کنار....جایی هم نزاشتم که ببینتش....از سرش افتاد راحت شدم...تا میگرفتم دست ازم میگرفتش
اولین بار چرا نشونش دادب ک عادت کنه!؟
یوتیوب اصلااااا و ابدا فضاش مناسب بچه نیست
فایلشو مخفی کن بگو پاک شده
اره پسرم الان ب گریه خوابید برا گوشی همش داخل اینستا برنامه کودک نگاه میکنه
خودتون یه مدت جلوش گوشی دست نگیرید ، از سرش میفته
نه من میگه گوشی میخام میندازم عکسای گالری یه کم زیر و رو میکنه حوصلش سر میره میندازه زمین میره یادش ندادم تو اینستا و بوتیوب دور بزنه حقیقتا نت گرونه خودمم نمیچرخم تا برسه بچه
یه چندروزی سخته تحمل کن و بهش اصلا نده کم کم از سرش میوفته عزیزم
کوتاه نیا
شده شدید دعوا کن
بچه ۲.۵ ساله چ به یوتوب اخه
نده بهش
خودتم کنارش برندار
منم شه ستان رفتم میدادن بهش
دیگه انقد دعوا کردم گفتم بشکنه نمیخرم درستم نمیکنم ندادن دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.