برای من تا ۳۷.۶ رفت بعد اومد پایین کاریم نکردم فقط استا بموقع دادم..بهداشت گفت ۳۸.۵۰ رو رد کرد ببر بیماریتان
۳۷ که خوبه ۳۷ و نیم به بعد تبه
۳۷ تب نیس
دمای خونه رو هم خنک نگهدار
۳۷نرماله ۳۷.۵ب بغد تب حساب میشه میخوایی تبش بیاد پایین پوشکش رو باز کن ی یک دقیقه بزار باز بمونه اوکی میشه
مگه ۳۷ تبه؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.