بچم تبش رفت رو ۳۷چیکار کنم

۶ پاسخ

برای من تا ۳۷.۶ رفت بعد اومد پایین کاریم نکردم فقط استا بموقع دادم..بهداشت گفت ۳۸.۵۰ رو رد کرد ببر بیماریتان

۳۷ که خوبه ۳۷ و نیم به بعد تبه

۳۷ تب نیس

دمای خونه رو هم خنک نگهدار

۳۷نرماله ۳۷.۵ب بغد تب حساب میشه میخوایی تبش بیاد پایین پوشکش رو باز کن ی یک دقیقه بزار باز بمونه اوکی میشه

مگه ۳۷ تبه؟!

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی