۵ پاسخ

از روزی که آمپول رو زدین حساب میکنین ؟ من ۲۰ خرداد زدم الان چندم آزاد سازی هستم ؟

۱۳ ازاد سازی بتا و کیت مثبت

۴روز بعداز موعودم

۱۳ ازادسازی

۱۴ روز بعد امپول

سوال های مرتبط