۴ پاسخ

سلام عزیزم وزن بچه به ژنتیکشم بستگی داره، اگر بچتون همه چیز میخوره و بدغذا نیست اصلا درگیر چاق شدنش نباشین..
به دختر عموم تو بچگی قرص دادن که تپل بشه بعدا درگیر رژیم لاغری شدن🥲 مهم اینه سالم باشه و همه چیز بخوره🙏

سلام پرخوری هرنیم ساعت یچیز بده بخوره یه تیکه نون_سیب زمینی سرخ شده _میوه_اجیل_حلوا _پاپ کورن و... غذاهاشم مقوی باشه مث حلیم، ابگوشت گوشت، داخل شیشه ،مرغ وسبزیجات ابپز،ماکارانی و....صبحونه هم مفصل بده شب هم حتما شام بده

حلیم
ابگوشت
روزی ۷ تا ۱۰ دانه اجیل
نان

حلیم گوشت

سوال های مرتبط