۶ پاسخ

من که هیچی نمیخوره فقط شیر...یه تیکه نونم بهش میدم با بازی کردن یه تیکشو مگه بخوره

صبحا ساعت چند به بچتون صبحونه میدید؟

همین‌الان یهویی

تصویر

پسر من که فقط نون پنیر پسته میخوره😐

من بهش اوتمیل ، پنکیک ، فرنچ تست ، گاهی هم فرنی میدم

من که اصن هیچی جز تخم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵 مامان شاهان🩵 ۲ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی