بچها دمیترون تهوعتون رو کنترل کرد؟

۴ پاسخ

ب۶ یا متوکلوپرامید بخور بهتره

همینجوری یبوست داریم دیگه این قرصم بخوریم که بدتر اگه میتونی تحمل کن اصلا هیچ قرصی نخور

آره کمی
ولی یبوست میاره حواست باشه

من دکتر برا حالت تهوم بهم ویتامین ب داده

سوال های مرتبط

مامان دلنیا مامان دلنیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری