۴ پاسخ

چون ۳۸ شده تند تند تبشو بگیر
من دخترمو روز اول هر نیم ساعت میگرفت خیلی کم و زیاد میشد تبش چشم ترسید نیم ساعتی میگرفتم

استامیوفن بهتر از پاراکید اثر داره

پاشویه کن نزاربالاتربیاد لباسشم کم کن به من گفت پارکید دوبرابر وزن بده

۳۸ تبش بالا نیس که

سوال های مرتبط

مامان دریا و‌ساحل مامان دریا و‌ساحل ۱۰ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری