سلام مامانا میشه لطفا از شیر دوش هایی که گرفتین عکس بزارید گیج شدم که چی بخرم

۳ پاسخ

فقط پرتابل بگیر تو سوتین بذاری
وگرنه بخوای دستت بگیری خسته میشی بیخیال دوشیدن میشی
در کل ک میگن پوشیدن شیرو کم میکنه بچه باید مک بزنه

اگه زایمان سزارین می‌کنی که اوایل شیر نداری
اگه طبیعی و میخوای شیر خودتو بدی
شیر دوش دستی بگیر
جهت اینکه شیرت بیاد استفاده میکنی چون فک نوزاد یکم ضعیفه
اگرم سر کار میری و میخوای بچتو جایی بزاری بری بیرون بودجت میرسه برقی بگیر
نمیرسه همون دستی کارتو راه میندازه

فعلا نخر اگرررر لازم شد برقی از کسی امانت بگیر.چون درصورتی که لازمت بشه فقط برای چند روزه اینجور نیس مدام استفاده بشه.بالاخره یا شیر داری و بچه باااید خودش مکیدن یاد بگیره یا نداری که خب هیچ
اگر شیرم خوب داشته باشی بچه خودش نخوره با شیردوشم بدوشی کم میشه و بمرور خشک

سوال های مرتبط

مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی