اره بخدا خیلی نامردیه منم همینطورم
واقعا بعضی خانوما کل ماه درگیرن..منم همینطورم..
من در طول ماه کل دردارو باهم دارم همیشه بیحال و بدن دردم
بگو من چرا بارداری نوسانات روحی دارم یه روز خوش یه روز عصبی یه روز گریه ، واقعا خستمممم😒
دقیقا حرف دل مارو گفتی 😭
من تنبلی تخمدان دارم و آرزومه سرموقع پریود بشم. تایم پی ام اس شدید افسرده و عصبی میشم ب محض اینکه پریود میشم انرژی زنانم میره رو هزار اخلاق عالی حس خوب فقط دل درد هست ک اونم تحمل میکنم
زنا همشون همینن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.