۷ پاسخ

اره بخدا خیلی نامردیه منم همینطورم

واقعا بعضی خانوما کل ماه درگیرن..منم همینطورم..

من در طول ماه کل دردارو باهم دارم همیشه بی‌حال و بدن دردم

بگو من چرا بارداری نوسانات روحی دارم یه روز خوش یه روز عصبی یه روز گریه ، واقعا خستمممم😒

دقیقا حرف دل مارو گفتی 😭

من تنبلی تخمدان دارم و آرزومه سرموقع پریود بشم. تایم پی ام اس شدید افسرده و عصبی میشم ب محض اینکه پریود میشم انرژی زنانم می‌ره رو هزار اخلاق عالی حس خوب فقط دل درد هست ک اونم تحمل میکنم

زنا همشون همینن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان میکائیل❤️ مامان میکائیل❤️ ۲ سالگی