۳ پاسخ

پسر من شیش ماه کشید خوب بشه از چهل روزه گی هم دل‌دردش شروع شد تا شیش ماهگی

سلام عزیزم
دو ماهگی خوب شد خداروشکر اما تا این دوماه واقعا اذیت شدیم

پسر من دوماهشه الان دیگ بهش شربت نمیدم خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی