۹ پاسخ

عزیزم خونوادتم کنارت نیس؟ بهتره تواین شرایط یکی همراهت باشه
سعی کن وعده هاتو کوچیک کوچیک بخوری
بیسکوییت ترد یا نون خشک یا چوب شور واسه تهوع خوبه لیمو هم بو کنی اثرگذاره
سعی کن اگه نمیتونی غذا بخوری مغزیجات و میوه اینا زیاد بخوری از دکترم بپرس بهش بگو دارو واسه تهوعم کارساز نیس حتما بهت ویتامین و یه راهکاردیگه میده

من قرص دیمن هیدرینات میخوردم بهتر میشد تهوع هام الان که خداروشکر قطع شده توام تحمل کن انشالله دو سه هفته دیگه قطع میشه تهوع هات

منم همینجوری بودم ۱۲ساعتی سرم وامپول اندانسترون میزدم قرص اندانسترون ظهر می خوردم شربت پرومتازین شب

دختر تب و لرز نداری؟ شاید ویروسی چیزی گرفتی کاش میرفتی یه سرم میزدن بهت

منم باورم نمیشد وقتی رفتم ان تی اون موقع منم هیچی نمی تونستم اشتهام صفر بود و حالت تعوع ییچارم کرده بودبالا نمی اوردم ولی حالت تعوع بدی داشتم و تا ۴ ماه داغون بودم و خیلی لاغر شده بودم ان شالله حالتون خوب شه من بوشهر نیستم اومدم کنگان وگرنه می اومدم می بردمتون جای اگر لارم داشتید

ی گروه باردارا تو روبیکا داریم و اونایی ک دوست دارن حرف بزنن بیان خوشحال میشم
@hamta19978
ب ایدیم پیام بدین لینکو بفرستم💫🤍

شما انتی رفتی ؟

برو بیمارستان حداقل سرم بزنن بهت یا ضد تهوع بزنن بهت اگه بشه

منکه دیروز ن صبحانه خوردم ن ناهار و ن شام یکم میوه و مغزی جات خوردم همرو بالا اوردم
هم صبح بالا اوردم هم شب اخر شب زرد اب اوردم دیگه
الانم بیدار شدم هیچی نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان عشق خودم پسرم مامان عشق خودم پسرم ۵ ماهگی