مامانا شما مولتی ویتامیتو دقیقا کی میخورید؟

۱۰ پاسخ

بعد ناهار

بمن گفت بعد صبحانه

بمن گفت بعد صبونه

نیم ساعت بعدناهار

بعد صبحانه گفته باید بخورم
اولش یه مارکی بود خیلی بزرگ بود قرصش قهوه ای بود حالمو بد میکرد
مارکشو عوض کردم قرصاش کپسولی هستش کوچیکه خیلی راحت تره میخورم دیگه حالم بد نمیشه یا معدم اذیت نمیشه

هفته های شمابودم قطعش کردم چون اضافه وزن گرفته بودم

دکترم به من گفت اگر روزی ۳ تا میوه بخورم نیاز به مولتی ویتامین نیست. و اگر روزی ۳ تا گردو بخورم نیاز به امگا ۳ نیست و اینجوری راحت شدم. من کلسیمم خیلیی اذیتم میکنه خوردنش

ب من گفت بعد صبحانه بخورم
ولی حالمو بد میکنه بعد نهار میخورم

منم بعد ناهار میخورم ولی حالم بد میشه دو تا مارک متفاوتم دارم ولی فرقی ندارن

دکتر به من گفت بعد ناهار

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی