۷ پاسخ

قد بچه هاتون چقدره؟ دختر منم دوماه و یک هفته شه وزنش ۵۷۰۰عه ولی چون قدش ۶۰عه لاغره و هنوز یک میبندم بین پاهاش بزور جا میشه سایز یک هم، از پشت و جلو هم از نافش خیلی بالاتر وایمیسته همین یک

جدیدا همش مدفوع میزد بیرون دیگ مشخص بود کوچیک عوض کردم ۳بستم

دختر من دیروز دوماهش پر شد ۵۲۰۰وزنش بود پوشک ۲مولفیکس می‌بندم سایز ۳بزرگ میشه براش

دختر من ۵کیلو و نیمه براش سه میبندم...مارک مای بی بی

اگر خیلی اذیت میشه یبار ۳ رو امتحان کن

سایز ۲ تا ۶کیلو میشه استفاده کرد من پسرم ۲ماه ونیم بود ۳بستم

سایز 3 کوچیک بگیر مدیوم یا اسمال

سوال های مرتبط

مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی