ميگن خوب نيست حالا نذار فعلا
نه من بدنمو اسکراب میکنم باهاش توحموم اما نمیزارم بیشتر از پنج دقیقه بمونه روپوستم
ن بابا ضرره نداره منم گذاشتم
به موی سر اشکالی نداره ولی بدنت نذار
سمت ما کلا حنا میزارن که گرمی بدن از بین بره
ن گلم
ممنون نمیزارم 🙏
نه نذاریااااا سقط میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.