منکه بردم با اینکه رشدش عالی بود اما کمبود آهن و ویتامین دی داشت
اصن بچه ی سال نیازی ب چکاب نیست
خون و ادرار
دکتر پسرم فقط آزمایش خون نوشت واسش
نه سخت نبود، فقط چندثانیه اولش گریه کرد بعد اوکی شد نگاه میکرد
اتفاقا اگر دكتر هم نگفت خودتون ببريد انجام بدين خيلي واجبه
برای همه نیست عزیزم اگه دکتر صلاح ببینه میفرسته وگرنه بچه ای ک همه چیزش اوکیه نیاز نداره
من نبردم مگه چکاب باید ببریم
ادرار ،مدفوع ،خون
تا حالا فکر کردی عکسهای خونگی کودکت هم میتونه مثل عکسهای آتلیهایِ گرونقیمت بشه؟
من این کار رو برات انجام میدم! فقط کافیه یه عکس از کودکت برام بفرستی و بگی چه تمی دوست داری؛ بقیهاش با من.
✨ خدمات ما:
حذف پسزمینه و جایگزینی با دکورهای آتلیهای
اصلاح حرفهای نور و رنگ
تحویل سریع و باکیفیت
دیگه نگران بیقراری بچهها توی آتلیه نباش.
برای مشاهده نمونهکارها همین الان پیام بده.
من هنوز نرفتم خودمونممیترسیم ولی هم ادرار هست و هم مدفوع
ادرار هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.