۵ پاسخ

باید زودتر میگرفتی عزیزم من یک سال و نیم گرفتم پسرمو براش برچسبای گوگولی بخر هر بار میره جیش کنه یه برچسب بده تو سرویس بچسبونه براش شورت آموزشی هم بگیر

هر چی زودتر بگیری زودتر عادت میکنن. توام براش جایزه بگیر تشوقش کن. برجسب بگیر. دمپایی دستشویی قشنگ بگیر ک ذوق کنه بره
من پسرمو 1سال و نیم گرفتم هیچم اذیت نشدم الان 4 سالشه ولی از شیر گرفتنم بد بود الانم ک 4 سالشه سینم میخورو دست میزاره روش (شیر نداره) ولی خیلی اذیتم کاش یدفعه میگرفتم هی بهش میدادم بعد هر بار

ببین استرس بهش نده. تا یک هفته چک کن ببین شبا پوشکشو خیس میکنه تا صبح یانه. اگر‌پوشکش صبح خشک بود بدنش اماده اس برا گرفتن از پوشک اگر دیدی خیسه هنوز اماده نیست استرس بهش میدی

چند سالشه؟

چند سالشه؟

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری