شده توحالا بی دلیل گریه کنی😢دیشب کلا گریه کردم بی دلیل

۶ پاسخ

اره خیلی

اره منتظرم یکی بگه بالا چشمت ابرو

اره😢

هیچوقت بی دلیل نمیشه
تو ناخودآگاه آدم ب مرور ناراحتی ها جمع میشن
چیزایی ک خودت یادت نمیاد اما باعث گریه میشن

سلام ب هورمون های بارداری 😂😂✋

اره آدم تو بارداری اینطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀 مامان دخملم🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری