یهوکل شکمت سفت میشه مثل بادکنک بعد درد زیرشکم مثل پریودی میاد میرع در حد چند ثانیه بعد چند دیقه دوباره شروع میشه ب این میگن انقباض اگ در عرض نیم ساعت ی ربع فقط یک بار اتفاق بیوفته یا دوبار جای نگرانی نیست ولی اگ پشت سرهم اتفاق افتاد برو ان اس تی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.