۵ پاسخ

مایعات زیاد بخور بعضی دردا و انقباض ها بخاطر کم ابیه.
اگه بهتر نشدی یه شیاف پروژسترون بزار

من انقباض زیاد داشتم شکمت تا پهلو هات سفت میشه بکنم درد داری آمپول میزنن اوکی میشی

منم دارم نمیدونم چرا شکمم نصف شب گرفت و سفت شد طول کشیدتاخوب بشه صبح هم یکبارولی کوتاه😢😢😢

ولی زنگ بزن۱۱۵برات کامل توضیح میدن

یکم درد چیزی نیست که

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی