سلام عزیزم قدمش پر خیروبرکت باشه.بروزیر دوش آبگرم ماساژ بده بعدم با شیر دوش بدو راه میفته
عزیزم شما تو ۳۶ هفته گفتی وزن بچت ۲۹۰۰بوده.دنیا اومدنی چند بود
قطره شیرافزا بخور.هردوساعت یکبار شیر بده حتی در حد چند قطره هم کافیه تحمل کن ۳روز اول یکم سخته بعد راه میوفتی
تا سه روز اینجوریه منم نداشتم دادم بچه مک زد رفته رفته زیاد شد
با سرنگ قطره قطره به بچه شیر خشک بده یا هم با قاشق! نذار گرسنه بمونه
سلام عزیزم مبارکت باشه چ حس خوبی داری الان
انشالا قسمت همه بشه
از داروخونه قرص شیر افزا بگیر
بزار بچه مک بزنه خودتم چیزایی ک شیرتو زیاد میکنه بخور
اب سیب و اب هویچ مایعات
برای من پسرم مکید شیرم اومد
بزار بمکه آغوزم سیرش میکنه
تا سه روز زیاد شیرنداری بعدازاون هرچی بیشتر بچه مک بزنه بیشترشیرمیکنی
مبارک باشه بسلامتی
با شیر دوش تحریک کن بده خوده بچه هم مک بزنه
قرص شیر افزا هم بگیر طبق دستور روش بخور
پودر گالاکتومید بگیر بخور شیرت زیاد میشه
عادیه تا سه روز بعد شیر میاد تو سینه . منم شیر نداشتم سه روز بعد شیر اومد
کپسول شیرافزا بگیرخیلی خوبه
بزار دهنش مک بزنه میاد
با شیر دوش هم هی بکش تا تحریک بشه
من قرص و پودر شیر افزا هم میخوردم
دمنوش رازیانه
من شنیدم عرق رازیانه خوبه
دلستر کلاسیک بخور،اش ماش.ارده.کاچی.مایعات فراووون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.