۵ پاسخ

تب شیرکنی شیرت زیادمیشه

شیر خرما و نارگیل بخورین

یک لیوان نوشابه یا دلستر بخور
حتما جواب میده

منم همینجوری بودم دو روز بعد زایمانم درست شد نگران نباش

روز سوم میاد نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد