۱۰ پاسخ

من تا الان فرنی میدادم چن روزیه تو فرنیش موز و سیب و به و هویج میریزم یکم هر کدوم سه روز تست میگیرم....حریره بادوم دادم ریفلاکس کرد

سیب درختی رو باارد برنج بذار بپزه بعد پوره کن

دقیقا چند وقتشه پسرت گلم ؟با نظر پزشک غذا کمکی شروع کردی براش؟

دخترمن عاشق کدوسبزبود

فرنی ، حریره بادوم ، پوره هویج ، فرنی هویج، فرنی سیب درختی

گلم اگه بچت رفلاکس داره حریره بادام نده بهش واسه رفلاکس بادام خوب نیست بجاش پوره سبزیجات بده مثل سیب زمینی،کدوحلوایی،هویج،کدوسبز البته هرکدومو3روزتست حساسیت بگیر

عزیزم پسرت بااین استخر توپ سرگرم میشع ؟؟

از کی غذا دادن رو شروع کردی

عزیزم فرنی باشیر درست میکنی یا اب؟!

حریره بادام هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۱ ماهگی