ویروس خیلی بدیه بچه من نصف شد طفلکی
هرچیههههه مزخرفه،دکتر میگه از کربلا و مشهد اومده این ویروس ،سه روزه پسرم درگیره ،بچم تبش ب زور میاد پایین،سه روزه نخوابیدم 😭امروز بردم بیمارستان آشنا دارم اونجا پرستار ها تب بچمو قطع کردن،با وجود استامینوفن و شیاف تبش قطع نمیشد حالت عادی مونده بود روی سی و هشت و نیم سی و نه
پسر منم گرفته همش تب داره بالا میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.