ای جونمممم مبارکت باشه قشنگم خدا واست حفظشون کنه خیلی دعام کن باردار باشم
خدا حفظشون کنه🌷
خدا برات نگه داره😍😍
شماره تلفن دکترتو میدی
ماشالله خدا حفظشون کنه😍❤️
مبارکه عزیزم چرا قل اول رو زده ۶ هفته و ۱ روز ولی قل دوم دو ۶ هفته و ۲ روز مگه میشه اونجوری؟
😍😍💚💚 ای خدا ،شکرت دوقلو پسر دختر حس کردم،مبارکه💚💚😍😍
اوابوست روزی چندتا میخوری عزیزم
بسلامتی
کدومشهر هست
دکترت کی هس چی داد بهت ینی میش،منم دوقلو بشم خیلی دوسدارم تنبلی خفیف دارم
چه داروهایی خوردی عزیزم
چیا خوردی فولیکولات زیاد بودن گلم
خدا نگهدارشون باشه...
من حدس میزنم قل اول پسره، دومی دختر، چندماه دیگه منو ریپلای کن ببینم حس ششم هستم یا نه 😄
طبیعی دوقلو باردار شدی یا کاشتی
ای جان دوقلوعه
عزیزم مبارکه😍
چرا یه حسی بهم گفت جفتشون پسرن نمیدونم چرا 🤦♀️😂
یعنی یکیشون امروز تشکیل شده، یکیشون فردا؟ 😄🥹😍 جان دلم آخه...
طبیعی شد برات یا دکتر رفتی خدایاشکرت
سونو واژینال رفتی ؟
مبارکت باشه
تبریک میگم عزیزم.
در ۶هفته بتات چند بود؟
ای ننه😍
خداحفظشون کنه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.