احتمال داره کیست بشه
اگه میخوای باردار بشی اعداد و ارقام رو کنار بزار من روز ۱۴ پریودی بزرگ ترین فولیم ۸بود دکتر گفت بدرد بارداری نمیخوره و باردار نمیشی با این فولی اما من همون ماه باردار شدم .اگه خدا بخواد میشه پس خودتو درگیر نکن
اندازه تخمک بارور ۱۸ تا ۲۴ هست
و بالای ۲۴ میره برای تشکیل کیست
عزیزم این دیگه ب درد بارداری نمیخوره و یا میترکه یا کیست میشه با پریود اصولا از بین میره کیستهای فولیکولی.. دارو مصرف کردی!؟
خیلی بزرگه بنظرم از من روز دوازده ۲۱ بود
عزیزم بالای۲۵ کیست میشه
به نظرم عالیه،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.