نظرتون درباره فولیکول ۲۹ روز ۱۱ سیکل چیه؟😐

۷ پاسخ

احتمال داره کیست بشه

اگه میخوای باردار بشی اعداد و ارقام رو کنار بزار من روز ۱۴ پریودی بزرگ ترین فولیم ۸بود دکتر گفت بدرد بارداری نمیخوره و باردار نمیشی با این فولی اما من همون ماه باردار شدم .اگه خدا بخواد میشه پس خودتو درگیر نکن

اندازه تخمک بارور ۱۸ تا ۲۴ هست
و بالای ۲۴ میره برای تشکیل کیست

عزیزم این دیگه ب درد بارداری نمیخوره و یا میترکه یا کیست میشه با پریود اصولا از بین میره کیستهای فولیکولی.. دارو مصرف کردی!؟

خیلی بزرگه بنظرم از من روز دوازده ۲۱ بود

عزیزم بالای۲۵ کیست میشه

به نظرم عالیه،

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهفتم بارداری