سلام خانوما هزینه آزمایش غربالگری مرحله دوم تقریبا چقدر هست؟؟

۹ پاسخ

برا سنو رفتم پیش آزاد دانش دوست 2900

من پرسیدم گفت ۴ و خورده ای

اینجا که ۵و نیم فقط سونو بدون ازمایش

از من ۱۹۰۰شد

بستگی داره اگر بری پریناتولوژیست برات انجام بده چون دستگاهشون پیشرفته تره و تخصص طب مادر و جنین دارن هزینه اش بیشتره

برای من بدون هیچ بیمه ای تقریبا۷تومن شد
۴وخورده ای هزینه آزمایش
۲وخورده ای سونوآنومالی

بستگی داره چی برات بنویسه
چهارتا مارکر و بخواد بررسی کنه یا آلفاشو بخواد بررسی کنه
آلفا ۴۰۰
ولی چهارتا مارکر نزدیک سه تومن

بستگی به شهرتون داره
مال من 4میلیون شد

هزینه انومالی 3ملیون

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان عطرین🩷🥹 مامان عطرین🩷🥹 ۱ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا 💙💙 مامان هدیه خدا 💙💙 روزهای ابتدایی تولد