برا سنو رفتم پیش آزاد دانش دوست 2900
من پرسیدم گفت ۴ و خورده ای
اینجا که ۵و نیم فقط سونو بدون ازمایش
از من ۱۹۰۰شد
بستگی داره اگر بری پریناتولوژیست برات انجام بده چون دستگاهشون پیشرفته تره و تخصص طب مادر و جنین دارن هزینه اش بیشتره
برای من بدون هیچ بیمه ای تقریبا۷تومن شد
۴وخورده ای هزینه آزمایش
۲وخورده ای سونوآنومالی
بستگی داره چی برات بنویسه
چهارتا مارکر و بخواد بررسی کنه یا آلفاشو بخواد بررسی کنه
آلفا ۴۰۰
ولی چهارتا مارکر نزدیک سه تومن
بستگی به شهرتون داره
مال من 4میلیون شد
هزینه انومالی 3ملیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.