دهنش حتما برفک گرفته،ببین روی لشه وداخل لپش هم همینطوریه.اگه بود قطره ی برفک بزن.وشکمشو روان کن،با ترنجبین ویا حلبه ی اسیاب شده،یکم گلاب بزن تو دهنش ،جوشاندهی بابونه هم خوبه بزنی به دهنش.راستی اگه شیر خودتم میخوره ،یبوست خودتو هم درمان کن،خوب میشه انشاالله
عزیزم ببر دکتر حتما نمیشه که اینجوری نسخه پیچید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.