۲ پاسخ

دهنش حتما برفک گرفته،ببین روی لشه وداخل لپش هم همینطوریه.اگه بود قطره ی برفک بزن.وشکمشو روان کن،با ترنجبین ویا حلبه ی اسیاب شده،یکم گلاب بزن تو دهنش ،جوشاندهی بابونه هم خوبه بزنی به دهنش.راستی اگه شیر خودتم میخوره ،یبوست خودتو هم درمان کن،خوب میشه انشاالله

عزیزم ببر دکتر حتما نمیشه که اینجوری نسخه پیچید

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی