خانوما. کیا ازمایش سل فری رفتند؟

۵ پاسخ

آره. اما در سن بالای ۴۰سال یا در موارد ی که خود پدر و مادر هم تمایل داشته باشند و نیز در مواردی که مرحله اول ژنتیک مشکوک باشه و بنا به تشخیص پزشک.

منم رفتم.اول باید سونو ntبدین اگه انشالله خوب باشه بعدش سلفری .امسال هزینه ش شده نزدیک ۱۴ م تومن؛

من سه هفته دیگه میرم

منم رفتم

من رفتم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوثر مامان کوثر هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی 🐣🩷 مامان نینی 🐣🩷 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۴ ماهگی
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیستم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد