آره. اما در سن بالای ۴۰سال یا در موارد ی که خود پدر و مادر هم تمایل داشته باشند و نیز در مواردی که مرحله اول ژنتیک مشکوک باشه و بنا به تشخیص پزشک.
منم رفتم.اول باید سونو ntبدین اگه انشالله خوب باشه بعدش سلفری .امسال هزینه ش شده نزدیک ۱۴ م تومن؛
من سه هفته دیگه میرم
منم رفتم
من رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.